×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح مهارت‌های گفت‌وگو در آموزش و پرورش

اقتصادتهران: معاون امور زنان و خانواده گفت: موضوع مهارت‌های گفت‌وگو را در آموزش و پرورش شروع کردیم و این آمادگی را داریم تا بر روی مهارت‌های ارتباطی و بین نسلی نیز کار کنیم.

به گزارش مهر،  معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اختتامیه نهمین دوره اردوی دانش‌ آموزی دختران پیشتاز از سراسر کشور که در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به اینکه همه در سفر زندگی هستیم و خیلی فرق نمی‌کند که مدیر، معاون یا دانش‌آموز باشیم، گفت: مهارت‌هایی که با آن آشنا شده‌اید در نظام آموزش و پرورش ما بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و مورد تأکید رئیس جمهور است که اعلام کردند اگر اهمیت مهارت‌های اجتماعی و زندگی از دروس ارائه شده بیشتر نباشد کمتر نیست.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: به طور کلی برنامه‌ مهارت‌های زندگی در آموزش و پرورش با همت مدیران و مربیان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مهارت کار جمعی آموزش داده شود زیرا با هم به ثمر رساندن موضوعی توسط کار گروهی میسر می‌شود و این موضوعی مهم است.

ابتکار گفت:‌ این سفر که قرار است به سمت تعالی برسد به مهارت‌های ارتباطی نیاز دارد به طوری که دانش‌آموز باید بداند که باید اول با خودم آشتی باشم و قدر خودم را بدانم بعد با خدای خود و خالقم با همه عظمت و زیبایی‌هایش آشتی کنم.

وی ادامه داد: محور دوستی با طبیعت همیشه مورد تأکید بنده بوده است که این دوستی هزار شگفتی دارد و راه‌های ارتباطات خوب را فراهم می‌کند. چون اگر با طبیعت دوست باشیم نشان می‌دهد با خود دوست هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: مهارت‌های ارتباطی به اینکه چگونه ارتباط خوب برقرار کنیم، چگونه حرف بزنیم، چگونه گوش دهیم، چگونه نقد کنیم و تفکر نقادانه داشته باشیم ارتباط می‌یابد و جزو مهارت‌های ارتباطی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches