×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح محرومیت زدایی اهدای اسناد علوی در بین هموطنان  اهل سنت “مانه و سملقان”

اقتصادتهران: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص تعیین تکلیف املاک و اراضی علوی در مناطق محروم کشور هزار و صد فقره سند به مردم اهل سنت منطقه مانه و سملقان استان خراسان شمالی اهدا می شود.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، غلامرضا کیومرثی مدیر کل اموال و املاک استان های خراسان رضوی و شمالی با اشاره به مطلب فوق افزود: طرح اهداء اسناد علوی در مناطق محروم براساس منویات مقام معظم رهبری در حال اجراست و تاکنون طی پنج مرحله ۵۷۸۰ فقره سند در استان های خراسان رضوی و شمالی به مردم محروم منطقه اعم از شیعه و سنی اهدا شده است.

 کیومرثی خاطرنشان کرد در این مرحله از واگذاری ها تعداد ۱۱۰۰ فقره سند در روستای “کهنه جلگه” از توابع شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی به واجدین شرایط که همگی از هموطنان عزیز اهل تسنن هستند اهدا خواهد شد.

وی مساحت تقریبی این یک هزار و یکصد فقره سند را بیش از ششصد هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: ارزش این مقدار مساحت منطقه حدود ۵۷ میلیارد ریال است که تماماً رایگان به این عزیزان واگذار میشود.

 شایان ذکر است مراسم اهدای یک هزار و یکصد فقره سند املاک علوی در روز چهارشنبه مورخ ۱۰ شهریور ماه سال جاری در روستای کهنه جلگه با حضور ریاست بنیاد مستضعفان و جمعی از معاونان، استاندار خراسان شمالی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسؤلان منطقه در مسجد الهادی(ع) روستای کهنه جلگه برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches