×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح «شکوفایی عشق» در مناطق ۲۲گانه پایتخت

اقتصادتهران: مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از اجرای طرح آموزشی ترویجی شکوفایی عشق در مناطق ۲۲گانه پایتخت ویژه زوجهای جوان شهروند و شاغل شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح شکوفایی عشق برای زوج های جوان شاغل در شهرداری و زوج‌های جوان خانواده آنان و همچنین زوج های جوان شهروند که کمتر از ۵ سال از زندگی مشترک آنها گذشته باشد؛ اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح آموزشی- ترویجی شکوفایی عشق با رویکرد آموزش و توانمندسازی زوج های جوان و با هدف ازدواج آگاهانه و تحکیم و اعتلا خانواده طراحی و اجرا می‏شود.

به گفته معدنی پور، این طرح به عنوان یکی از مجموعه برنامه های تحکیم بنیان خانواده در شهرداری تهران از سال ۹۰ و با مطالعات و جلسات کارشناسی برای مرحله حین ازدواج و زوج های جوان که کمتر از ۵ سال زندگی مشترک دارند طراحی شد.

وی افزود: راهکارهای افزایش اعتماد در خانواده، مهارت های حفظ و تقویت روابط عاطفی در خانواده، مهارت ارتباط با خانواده خود و همسر، مهارت های فرزندآوری و فرزندپروری، مدیریت و برنامه ریزی مالی در خانواده و … از جمله موضوعاتی است که در کارگاه‏های آموزشی طرح شکوفایی عشق به آن پرداخته خواهد شد.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: در سال جاری۵۰ کارگاه آموزشی برای ۳۵۰۰ نفر از زوج های شهروند و شاغل در شهرداری تهران برگزار می شود.

معدنی پور یادآور شد: این کارگاه‌ها در ۵ پهنه در مناطق ۳، ۵، ۷، ۱۰ و ۱۴ برگزار خواهد شد و در پایان طرح ۵ برنامه اختتامیه نیز برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches