×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح خط سفید در خیابان شیخ بهایی

تهران اکونومی: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران از اجرای طرح خط سفید در خیابان شیخ بهایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۳، مهندس علی فغانی معاون حمل ونقل وترافیک اظهار داشت: به منظور نظم دهی و ایجاد انضباط ترافیکی، پروژه خط سفید در خیابان شیخ بهایی جنوبی تقاطع خیابان سامان اجرا شد.

پروژه خط سفید در شهرداری تهران با رویکرد محور نظم و انضباط در شهر و با توجه به مطالعات گسترده مشاوران ترافیکی اجرا می‌شود و در راستای اجرای این پروژه عرض خطوط اصلاح شده و این امر به گونه ای انجام می‌پذیرد که امکان تردد دو خودرو همزمان بین دو خط سلب می‌شود.

مهندس فغانی در ادامه افزود: در این طرح خطوط پارک حاشیه ای به صورت بلوک مستطیل با المان تی شکل ترسیم می‌شوند، ضمن اینکه  خطوط خط کشی عابر پیاده در محل تقاطع های زماندار بصورت کانال عابر پیاده و در تقاطع‌های چشمک زن و بین دو تقاطع به‌صورت نردبانی اجرا شده که موجب ایمنی بیشتر عابرین پیاده می شود.

وی با اشاره به اینکه معابری که امکان نظارت بر حرکت بین خطوط در آنها با اجرای خطوط ممتد و پیاده سازی  سیستم های حمل و نقل هوشمند ممکن باشد شناسایی می شود افزود: در این پروژه گذرگاه های عرضی به لحاظ کیفیت و نوع خط کشی، پیوستگی خطوط عرضی در محل پیاده روها، رفع انسداد، ساماندهی پیاده روها و هدایت عابرین پیاده اصلاح می شود و  علاوه بر آن وضعیت و جانمایی مناسب ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی با هدف دسترسی آسان مسافرین و جلوگیری از ازدحام‌های منجر به اختلال در حرکت صحیح خودروها بین خطوط ساماندهی می‌شود.

بر اساس مطالعات ترافیکی مشاوران منطقه پس از بررسی وضع موجود و شناسایی معابر و تقاطع ها، خط کشی در محلهای مورد نیاز طبق برنامه زمان بندی اجرا و خط کشی های موجود در محلهای غیر ضروری حذف می شود همچنین خط ایست در تقاطع‌های دارای حق تقدم اجرا شده و هماهنگ سازی تابلوها با خط کشی صورت می‌گیرد.

بدین منظور و در جهت اجرای ضوابط پروژه خط سفید، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه سه پس از شناسایی محل های مورد نیاز خط کشی اقدام به اجرای پروژه براساس برنامه زمان بندی نمود که از آن جمله می توان به خط کشی خیابان شیخ بهایی جنوبی تقاطع خیابان سامان اشاره کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches