×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه ۷

اقتصادتهران: رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین گنابادی با اعلام این مطلب افزود: طرح ویژه و ضربتی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در خیابانهای شهید قندی، سهروردی شمالی، شریعتی و سایر معابر اصلی و فرعی منطقه که نیاز به رسیدگی بیشتر دارند اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سطح نواحی پنجگانه منطقه ۷ در حال اجرا ست، خاطرنشان کرد: در راستای کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران مضر شهری اکیپ‌ جهادی اداره ساماندهی اقداماتی از قبیل اطلاع رسانی و آمادگی قبل از عملیات، شناسایی منافذ آلوده و طعمه گذاری منافذ ورودی و خروجی موش را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره ساماندهی منطقه ۷ یادآور شد: ‌بازبینی از منافذ و طعمه گذاری مجدد در ۳روز متوالی جهت غیر فعال کردن منفذ و ‌انسداد با مصالح مقاوم و لانه کوبی منافذ غیر فعال شده در پی مراحل عملیات از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

گنابادی با اشاره به آموزش حضوری و توزیع بروشور و کتابچه آموزش با موضوع کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری به شهروندان، اظهار داشت: نصب دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله‌های فاضلاب، جمع ‌آوری بهداشتی لاشه موش در سطح محدوده از طریق انبرک و اسپری کنه کش بر سطح لاشه و آب آهک جهت ضد عفونی کردن محل از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرا می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches