×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح جهادی کنترل ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در منطقه ۳

اقتصادتهران: جلسه هماهنگی میان مسئولین شرکت شهربان ، معاونت شهرسازی و معماری و شهرداران نواحی منطقه سه در خصوص بررسی طرح جهادی کنترل کارگاه های ساختمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تهران، سید مهدی صباغ معاون فنی و اجرایی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: به منظور کاهش آثار ساخت و ساز شهری از جهت منظر شهری و نمای بیرونی کارگاه های ساختمانی و رفع سد معبر که باعث ایجاد مزاحمت درتردد عابران پیاده و سواره در معابر اصلی شهری می شوند طرح فوریتی کنترل کارگاه های ساختمانی در منطقه به صورت مشترک در دست اقدام و بررسی می باشد.

وی افزود: تجهیز گشت شهربان به دستگاه های مورد نیاز برای کنترل ساختمان های در حال ساخت و همچنین افزایش نیروی موتور سوار برای تسریع نظارت به کارگاه های ساختمانی و کنترل گزارش تخلفات ساخت و ساز و در نظر گرفتن نیروی ذخیره برای استقرار در منطقه در حال انجام است.

مهندس سید محسن موسوی معاون امور شهرسازی و معماری منطقه ۳ در ادامه ی این جلسه گفت : این طرح شامل کنترل نصب لفاف و جان پناه ، رفع سد معبر و ایمن سازی ، حصارهای کارگاهی و نصب تابلو مشخصات ملک است که برای بالا بردن سطح عملیاتی کار به لحاظ کیفی و ایمنی ساختمان ها در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به آنالیز کارگاه های ساختمانی سطح منطقه از سوی شرکت شهربان و اهداف این طرح که شامل شناسایی، پیشگیری و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و عملیات عمرانی غیرمجاز اعم از تفکیک اراضی، تغییر کاربری، حفاری، دیوارکشی، سدمعبر ساختمانی و هرگونه عملیات ساخت و ساز خارج از ضوابط و مقررات شهرسازی در محدوده و حریم شهر تهران نیز می باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۳ خواستار بررسی دقیق تر از سوی شهربانان و کنترل بیشتر مسئولین ادارات شهرسازی و شهرداران نواحی ششگانه منطقه بر کارگاه های ساختمانی در حال ساخت و ساز شد و تاکید کرد: ضمن رعایت حقوق شهروندان، در جهت اصلاح بصری و زیباسازی نمای شهری و همچنین رفع سد معبر و اصلاح تردد شهری ، در جهت بالا بردن استاندارد های کارگاه های ساختمانی سطح منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد.

در همین زمینه شهرداران نواحی و مسئولین شهرسازی نواحی و شرکت شهربان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches