×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: طرح جهادی نظافت و لایروبی انهار در منطقه ۷ با هدف ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری و نگهداشت شهر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان شهردار منطقه هفت با اعلام این مطلب افزود: به منظور رسیدگی بنیادی و اصولی به وضعیت نگهداشت محلات و پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از تجمع جانوران موذی، ناحیه ۱ منطقه طرح جهادی لایروبی انهار را اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان تابستان به صورت دوره ای و تخصصی در یک موضوع شهری اجرا خواهد شد، تصریح کرد: رفت و روب، لایروبی انهار، پاکسازی و رسوب برداری شبکه اصلی، پاکسازی و رسوب برداری کانالهای روباز و روبسته، پاکسازی و رسوب برداری تله های آشغالگیر، پاکسازی و رسوب برداری انهار رو بسته از جمله اقداماتی است که در این طرح فوریتی اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه ارائه این خدمات شهری به منظور رفاه حال ساکنان منطقه انجام می‌شود، گفت: در راستای ارتقاء بهداشت زیست محیطی عملیات لایروبی و پاکسازی انهار به صورت مستمر انجام می‌شود لذا همکاری و مشارکت شهروندان ( نریختن زباله در جوی ها و کانال ها ) در موفق شدن این طرح تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم اجرای طرح ویژه لایروبی، رسوب برداری و نگهداری شبکه اصلی و فرعی، لایروبی کامل مسیل ها و حذف موانع در مسیر آبراهه های شهری است، تاکید کرد: مشارکت شهروندان و رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی تأثیر زیادی در کاهش هزینه های پاکسازی و لایروبی انهار و کانالها خواهد داشت، لذا از شهروندان می خواهیم از ریختن زباله و ضایعات دیگر در انهار و مسیل های آب خودداری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches