×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح ارتقاء کیفیت زندگی بانوان در منطقه ۷

تهران اکونومی: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح اجتماع محور ارتقاء کیفیت زندگی بانوان با هدف جلب مشارکت اجتماعی بانوان سطح محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم که اجرای این طرح موجب توسعه فرصتها، خدمات اجتماعی و بسترسازی فرهنگی اجتماعی برای بانوان در محلات منطقه شود.

به گفته وی طرح اجتماع محور ارتقاء کیفیت زندگی بانوان از اواخر مهر ماه در سطح محلات آغاز شده و تا دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اجرای طرح سبک زندگی اسلامی ایرانی در سطح محلات منطقه، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و مطابق با منویات شهردار تهران در سطح سرای محلات منطقه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای آذر ماه آغاز و تا اواسط دی ماه نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی ایرانی در دو حوزه زیست شهری و اخلاق شهروندی برگزار می شود.

به گفته منیعی ارتقاء فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی با تاکید بر کاهش تولید و تفکیک زباله از مبداء و همچنین ارتقاء فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا از جمله اهداف اجرای سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه زیست شهری است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ با اشاره به اینکه این طرح در حوزه اخلاق شهروندی سه هدف را دنبال می کند، اظهار داشت: ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف آب، گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر اهداف این طرح است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches