×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح آرام سازی محوری در محدوده شمال شرق تهران

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست شهری منطقه۴ از اجرای طرح آرام سازی محوری در محدوده شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با بیان این مطلب اظهار داشت: این طرح براساس دستورالعمل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در دو محور خیابان هنگام (از میدان رسالت تا میدان الغدیر) و خیابان وفادار اجرا می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

وی اجرای این طرح را در فاز اول در حوزه نیازسنجی و جمع آوری اطلاعات محورهای عملیاتی عنوان کرد و افزود: براین اساس و بر طبق رای بند ۲۰ ماده ۵۵ در خصوص مشاغل مزاحم، انتقال برخی از این مشاغل به خارج از شهر صورت خواهد پذیرفت که در صنایع و مشاغلی چون ریخته گری،‌ آبکاری و … شاهد این جابجایی خواهیم بود.

معاون امور شهری منطقه ادامه داد: اجرای پروژه ساماندهی راسته ها و رسته های شغلی در قالب ۱۳ دستور العمل اجرا خواهد شد که اطلاع رسانی و بسترسازی به اصناف و مشاغل مستقر در محور، به منظور اجرای بهینه طرح و جلب مشارکت مردمی توسط واحد روابط عمومی و معاونت اجتماعی منطقه صورت می‌گیرد.

ناصحی به برداشت میدانی اطلاعات کلیه اصناف و تهیه بانک اطلاعاتی و پیاده سازی آن بر روی نقشه‌های GIS و تحلیل و بررسی اطلاعات واحدهای صنفی ازنظر مشکلات ناشی از فعالیت آنها اشاره کرد و گفت: بررسی وضعیت ترافیکی محورها، تحلیل وضعیت دفع و جمع آوری پسماند ناشی از فعالیت واحدهای صنفی، بررسی وضعیت فضای سبز موجود در محورها، بررسی وضعیت هندسی معابر محور و ارائه راهکارهای مناسب جهت اصلاح هندسی معابر از جمله محورهای عملیاتی در این طرح خواهد بود.

معاون امور شهری شهرداری منطقه ۴،‌ تعیین تعداد نیروهای پارکبان مورد نیاز در هر راسته به نحوی که از تردد خودروها و پارک در حاشیه معابر جلوگیری شود را از دیگر اقدامات عملیاتی عنوان کرد و گفت: جمع آوری اطلاعات واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، طراحی و ارائه مدل اجرایی مناسب برای ساماندهی مشاغل راسته‌ها در دوره های زمانی کوتاه مدت،‌ میان مدت و بلند مدت از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این طرح است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches