×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ششمین دوره رویداد بزرگ آموزواره در منطقه ۱۴

اقتصادتهران: رویداد رقابتی آموزشی آموزواره با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی در میان اعضای خانواده شهروندان منطقه ۱۴ آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این رویداد فرا منطقه‌ای که با راهبری معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در سطح تهران برگزار شده است، مهم ترین رویداد رقابتی آموزشی در حوزه رفتارهای صحیح ترافیکی است که این بار با موضوع رفتارهای ترافیکی خانواده ما در ۲ بخش حرفه‌ای و آمارتور پذیرای آثار شهروندان از ۵ تا ۸۵ ساله است.

بر این اساس دبیرخانه منطقه‌ای معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ آماده دریافت آثار به صورت فیزیکی و دیجیتالی است و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم، خاطره، داستان کوتاه، نمایش، سرود، کاریکاتور و پوستر به دبیرخانه تحویل دهند.

ضمناً برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت ارسال آثار می توانند با شماره ۰۹۳۶۵۳۲۲۰۴۷ یا با وبسایت amoozvare.ir تماس بگیرند.

گفتنی است منطقه ۱۴ در طول ۵ دوره قبلی ۱۲ برنده در محورهای مختلف این جشنواره داشته است همچنین آثار برگزیدگان این منطقه از طریق بیلبوردها و لایت باکس ایستگاه های اتوبوس به نمایش در می‌آید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches