×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ده‌ها ویژه برنامه مبارزه با دخانیات در منطقه ۲۰

تهران اکونومی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از تدارک بیش از ۵۰ ویژه برنامه فرهنگی و سلامت محور به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: همزمان با هفته ملی بدون دخانیات که از ۴ خرداد آغاز می‌شود، بیش از ۵۰ ویژه برنامه فرهنگی پیش بینی شده است که با مشارکت شهروندان و محوریت سراهای محله و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود.

نامداری ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ایجاد حساسیت در سطح جامعه را از اهداف این طرح سلامت محور برشمرد و افزود: کارگاه های آموزشی با موضوعیت مضرات استعمال دخانیات و مراسم های نمادین دفن سیگار و قلیان با مشارکت شهروندان در طول این هفته از سوی سراهای محله ۲۰ گانه انجام می‌شود که همراه با اهداء شاخه های گل به افرادی که استعمال دخانیات دارند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان در کانون های پیشگیری از دخانیات (پاد) محلات فعالیت می کنند ادامه داد: همزمان با دومین روز هفته بدون دخانیات و در راستای ترویج مضرات ناشی از استعمال دخانیات اعضاء این کانون‌ها از خیابان جاده قم تا میدان نماز را پیاده روی خواهندکرد.

وی تقدیر از ترک کنندان سیگار و حامیان کنترل دخانیات را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: مشاوره ترک کنندگان استعمال دخانیات، بازدید از مراکز بدون دخانیات و اجرای نمایش های عروسکی با موضوع دخانیات از دیگر برنامه های هفته ملی مبارزه با دخانیات در منطقه است.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches