×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر آسفالت در سطح معابر سلیچ شرقی و غربی

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای ده هزار و ۳۱۱ متر عملیات لکه‌گیری، آسفالت و ترمیم معابر سطح منطقه سلیچ شرقی و غربی در شهرستان آبادان، خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قاسم شریف باوی این اقدام را در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر منطقه عنوان کرد و گفت: در فاز نخست و طی مدت زمان یکماه اجرای سه هزار و ۸۱۱ متر آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۹میلیارد تومان در منطقه سلیچ شرقی و با هدف حرکت بر محور توسعه زیرساخت‌ها و تداوم مستمر نگهداشت شهر، انجام و به اتمام رسید.

وی افزود: در حال حاضر نیز آسفالت ۶ هزار و ۵۰۰ متر از معابر سلیچ غربی با اعتباری معادل ۳۱ میلیارد تومان در دست اقدام است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، نقش آسفالت معابر سطح منطقه را در توسعه شهری اثر گذار دانست و اذعان داشت: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌ها یکی از خواسته های به حق شهروندان در حوزه خدمات شهری است که باعث هرچه زیباتر شدن منظر شهری، تسهیل تردد شهروندان، کاهش ترافیک و… می شود؛ به همین منظورمعاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بر اساس نیازسنجی آسفالت و بهسازی معابر بخشی از مناطق شهرستان های آبادان و خرمشهر که از اولویت لازم برخوردار هستند را در دستور کار خود قرار داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches