×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای آزمایشی جایگزینی “پلیس سیار” با کلانتری‌ها در هفته ناجا

اقتصادتهران: رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: در قالب شورای عالی تحول در کلانتری ها و پاسگاه‌ها تلاش می‌شود تا بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری و مردم شرایط کلانتری‌ها تحول پیدا کند.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری از سال گذشته بحث ارتقای کمی و کیفی کلانتری‌ها به عنوان مکان تعامل با مردم مورد توجه قرار گرفته تا رضایتمندی عموم مردم در این مکان‌ها فراهم آید. از آن زمان شورای عالی تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شکل گرفته که این شورا در قالب هشت کمیته فعالیت خود را انجام می‌دهد.

 وی یکی از این کمیته‌ها را کمیته اصلاح ساختار نظام کلانتری‌ها اعلام کرد و افزود: ما در قالب این کمیته سعی‌مان بر این است تا ارتقای کمی و کیفی کلانتری‌ها را شاهد و ناظر باشیم.

شرفی به فعالیت کمیته آموزش منابع انسانی و افزایش مهارت حرفه‌ای شغلی در کلانتری‌ها اشاره کرد و یادآور شد: کمیته فناوری نیز اقدامات موثری را در کاهش فعالیت‌های فیزیکی و روی آوردن به تکنولوژی‌های جدید مدنظر قرار داده تا کاهش هزینه‌ها را در کلانتری‌ها شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه باید مبادلات الکترونیکی پرونده بین دستگاه قضایی و انتظامی مورد توجه قرار گرفته و پرونده‌ها به شکل الکترونیکی در مجموعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در جریان باشد، گفت: در این زمینه پایش فعالیت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به شکل تخصصی و با نظارت کامل در جلب رضایت مردم مورد توجه است.

 رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به فعالیت کمیته پژوهش و انجام مطالعات تطبیقی در تغییر ساختار کلانتری‌ها متناسب با شرایط جهانی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا همایش ملی کلانتری ۱۴۰۴ را در کشور برگزار کنیم تا با استفاده از ظرفیت اساتید و محققان مراکز علمی و دانشگاهی بتوانیم یک شرایط مطلوبی را در فعالیت کلانتری ها شاهد و ناظر باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches