×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اتوبوس گردشگری شمال تهران به راه می افتد

تهران اکونومی: به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان اتوبوس گردشگری از این هفته فعالیت خود را در شمال تهران آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید سعادتمندی رییس مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اتوبوس گردشگری از ۱۶ دی ماه برای اولین بار در سه منطقه ی شهر تهران شامل مناطق یک، ۱۲ و ۲۰ در تمام روزهای هفته اقدام به برگزاری تورهای نیمروزی و یک روزه می نماید.

وی خاطر نشان ساخت: این اتوبوس که به همت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و همکاری موسسه گردش آفرینان پارس و واحد گردشگری مرکز خدمات اجتماعی مناطق راه اندازی شده است در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه صبح ها از ساعت ۱۳-۹ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۸-۱۶ از میدان تجریش به عنوان مبدا سفر به سمت اماکن گردشگری سطح شهر تهران حرکت می نماید.

وی گفت: اتوبوس گردشگری در ۶ مسیراز جمله کاخ نیاوران، موزه طبیعت و حیات وحش ایران-دارآباد- ، کاخ سعدآباد، مرقد مطهر امام زاده صالح(ع)، موزه سینما و موزه موسیقی حرکت می کند.

سعادتمندی برگزاری تورهای گردشگری محلات را اقدام دیگری دانست و گفت: گردشگری سرای محلات از ابتدای سال جاری اقدام به اعزام علاقمندان به اماکن مذهبی و تاریخی کرده است و بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان سطح محلات از تورهای گردشگری استفاده نموده اند و بخش قابل توجهی از بازدیدها از اماکن تاریخی و مذهبی سطح منطقه صورت گرفته است.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: اطلاعات مربوط به تمام اماکن گردشگری سطح منطقه به همراه هزینه های ورودی و مشخصات مسئولین مربوطه و نشانی آنها در بانک اطلاعات گردشگری سطح منطقه جمع آوری و در اختیار کانونهای گردشگری سرای محلات قرار گرفته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches