×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن قزوین-رشت

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین-رشت با پیشرفت مناسبی در حال اجراست که با رفع مشکلات به زودی ریل گذاری آن به اتمام می‌رسد.

به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی در بازدیدی که به همراه معاون فنی و امور زیربنایی و تولید سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از راه‌آهن قزوین- رشت داشت، پیشرفت فیزیکی این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه با سرعت و دقت ویژه‌ای در حال پیگیری است و با توجه به تصمیمات گرفته شده در بازدید امروز مشکلات دو نقطه از پروژه در محدوده کلشتر و لاکان رفع می‌شود و به زودی عملیات نصب خط و ریل گذاری به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه توضیح داد: عملیات جوشکاری با سرعت در حال انجام است و تنها ۱۱ کیلومتر از مسیر باقی مانده که تا دو هفته آتی تکمیل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: رلواژ ۷۱ کیلومتر از مسیر انجام شده است و عملیات بالاست‌ریزی در ۴۲ کیلومتر مسیر باقی مانده است. همه تلاش ما این است که این عملیات تا پایان شهریور تمام شود.

خادمی در این سفر همچنین از ایستگاه راه آهن شهر رشت بازدید کرد و اعلام داشت: به دلیل تسریع در عملیات اجرایی ساخت ایستگاه رشت، اولویت‌بندهایی برنامه ریزی شده است و درنتیجه کل فاز اول این ایستگاه ۹۰ درصد و ساختمان اصلی ایستگاه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در حال اجراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches