×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اتخاذ تدابیر لازم برای تنظیم بازار محرم

اقتصادتهران: معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تدابیر لازم برای تامین محصولات پروتئینی مردم در ماه محرم اندیشیده شده است،گفت:نه تنها برای ماه محرم بلکه برای تمام سال پیش بینی تولید انجام شده است.

به گزارش مهر مرتضی رضایی در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و آبزیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرانه مصرف مرغ در کشور بیش از  ۲۹ کیلوگرم است، اظهارداشت: ایران هفتمین تولید کننده گوشت مرغ در جهان است و در تولید تخم مرغ رتبه یازده را دارد.

وی با بیان اینکه نگرانی برای تامین محصولات پروتئینی مردم در ماه محرم نداریم، گفت: نه تنها برای ماه محرم بلکه برای تمام سال پیش بینی تولید انجام شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: همین الان که در ماه شهریور هستیم بیش از ۱۹۰ هزارتن گوشت مرغ تولید می شود؛ نوساناتی که طی روزهای گذشته در قیمت ها وجود داشته بیشتر به دلیل هیجانات بازار بوده تا اینکه بخاطر تغییر در میزان عرضه و تقاضا یا تولید باشد.

رضایی ادامه داد: در زمینه شیر و محصولات لبنی نیز تغییراتی که رخ داده تماما ناشی از  شیرخام نیست و تنها بخشی از آن مربوط به شیرخام می شود.

وی اضافه کرد: همه این محصولات در حد کافی و برخی حتی به اندازه مازاد وجود دارد و امکان صادرات آنها فراهم است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches