×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ابلاغ ساختار جدید شرکت ملی پست

اقتصادتهران: مدیرعامل از ابلاغ نمودار سازمانی جدید شرکت ملی پست توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری در مراسم معارفه معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان ها دکتر مهری در خصوص ابلاغ نمودار سازمانی شرکت ملی پست گفت: یک سال از تصویب اساسنامه شرکت ملی پست و ابلاغ آن می گذرد و در این مدت با توجه به الزامات قانونی برنامه ششم توسعه کشور و مدیریت خدمات کشوری مکلف به بازنگری در نمودار سازمانی خود بودیم.

وی ادامه داد: بر اساس این الزامات جلسات متعدد و مستمری با حضور مسئولان ارشد، میانی و کارشناسان حوزه های مختلف تشکیل و در خصوص ساختار جدید بحث و تبادل نظر شد.

معاون وزیر افزود: در اساسنامه جدید، ماموریت ها و وظایف نوینی برای شرکت ملی پست تعریف شده و همین امر لزوم بازنگری در ساختار سازمانی را دوچندان نمود.

مدیرعامل سپس گفت: با توجه به معرفی دو اپراتور خصوصی پست از سوی سازمان تنظیم مقررات، توجه به توسعه بازار و چابک نمودن ساختار سازمانی برای حضور موفق در فضای رقابتی اهمیت ویژه ای پیدا نمود. بر همین اساس نیز در ساختار جدید وظایف حاکمیتی و رقابتی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر مهری گفت: در چارت سازمانی جدید سعی کردیم تمام فرآیندهای مرتبط با هر حوزه در همان بخش تعریف و مسئولیت واحدی برای یک کار در نظر گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره با تصریح بر این موضوع که رقابت با بخش خصوصی نیاز به انعطاف و تطبیق با نیازهای مشتریان دارد گفت: تا زمانی که خود را منطبق با نیازهای مشتریان به روز نکرده و از نگاه سنتی دور نشویم دچار زیان فراوان خواهیم شد.

وی با اعلام این موضوع که با ورود اپراتورهای جدید حمایت دولت نیز قطع خواهد شد اظهار داشت: در دنیای امروز مشتریان به دنبال خدمت با کیفیت، قیمت مناسب و تکریم بیشتر هستند و بنابراین اگر خواستار ماندن در این فضای رقابتی هستیم نباید برای دولت هزینه ایجاد کنیم.

مدیرعامل در خصوص کارکنان شبکه پستی و کسب رضایت آنان نیز گفت: اگر چه آمارها نشان می دهد که حقوق کارکنان درصد قابل توجهی افزایش یافته ولی این درصدها به دلیل پائین بودن پایه حقوق کارکنان پست نمود بیشتری یافته و با این همه هنوز هم با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

معاون وزیر سیستم سنتی را منسوخ دانسته و افزود: فناوری اطلاعات و تحولی که در زمینه خدمات به وجود آورده لزوم بازنگری در فرآیندها و جایگزین نمودن سیستم ها بر تفکر سنتی غالب شده و باید هر چه سریع تر با طراحی سیستم ها برپایه فناوری اطلاعات، به رقابت بپردازیم.

وی نقش معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت در معماری کلان شرکت را بسیار مهم دانست و گفت: با سیستماتیک شدن فعالیت ها، کنترل منابع و مصارف، اقدامات مربوط به نیروی انسانی، تدوین شیوه نامه ها و دستورالعمل ها، انتخاب پیمانکاران و همکاران بخش خصوصی و هر آن چه که مربوط به این حوزه است قابل کنترل و ارائه گزارش است و می توان از این طریق بر امور مدیریت درست کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches