×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ابتکار جالب روابط عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت هفته ارتباطات

اقتصادتهران: روابط عمومی بانک صادرات ایران در حرکتی جالب، ضمن نام گذاری ایام هفته ارتباطات، نسبت به ارائه فرم نظرسنجی و دریافت ایده‌های تازه اقدامات مبتکرانه‌ای انجام داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در حالی که در بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و نیز مراکز دولتی و خصوصی، هفته ارتباطات گرامی داشته نمی‌شود و یا نهایتا به ارسال پیام تبریک مدیر روابط عمومی آن نهاد، ختم می‌‌گردد، روابط عمومی بانک صادرات ایران با نامگذاری ایام هفته ارتباطات، این هفته را از روز ۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد گرامی داشت.

این در حالی است که هدف اصلی بانک صادرات ایران، پاسداشت و توجه به مشتریانش است که تحقق این شعار در نامگذاری هفته ارتباطات توسط روابط عمومی نیز مشهود است.

در اقدام دیگر، برگه‌های نظر سنجی پیشنهادات کارکنان بانک صادرات در کارت تبریکی که برای همین منظور طراحی شده است در اختیار تمام پرسنل این بانک قرار گرفته تا ایده‌های ارتباطی خود در زمینه اطلاع رسانی و روابط عمومی را با روابط عمومی در میان بگذارند.

این اقدام درخور توجه نیز در حالی است که برخی از روابط عمومی‌‌ها در سیستم بانکی و بیمه‌ای کشور و نیز در سطح گسترده‌تر در سایر سازمان‌ها همواره خود را عاری از در بوته نقد قرار داده شدن می‌بینند و عملکرد خود را می‌ستایند!

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches