×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آیات قرآن بر دیواره ایستگاه افطاری میدان انقلاب نقش بست

تهران اکونومی: میدان انقلاب تا پایان ماه مبارک رمضان با برپایی ایستگاه افطاری مزین به آیات قرآنی شده و پذیرای روزه داران است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، محمود افراخته شهردار ناحیه ۲ با بیان این خبر گفت: شهرداری منطقه ۶ امسال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع افطاری ساده در مکان‌های پرتردد از جمله ایستگاه‌های مترو و بی آرتی کرده است. از آنجا که در میادین پایتخت رفت و آمد بیشتری می شود، در ضلع شرقی میدان انقلاب نیز با برپایی ایستگاه صلواتی، که به آیات قرآنی مزین شده است، افطاری ساده توزیع می‌شود.

وی افزود: سازه مربوطه با دو کارکرد المان شهری به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایستگاه محل توزیع افطاری ساده در ترکیبی کاملا هنری و چند بعدی در ضلع شرقی میدان انقلاب طراحی و اجرا شده است.

در محل مذکور به مدت بیست شب در ماه مبارک رمضان افطاری ساده توزیع می‌شود.

بنا براین گزارش، برگزاری مراسم افطاری از جمله ویژه برنامه های مهم شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان است، که در مساجد نیز برپا می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches