×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آپدیت اندروید در یک چشم بر هم زدن

اقتصادتهران: به‌روز رسانی سیستم‌عاملگوشی‌های هوشمند همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران این گوشی‌هاست. چراکه با آپدیت صحیح سیستم‌عامل، عملکرد گوشی بهبود و امنیت آن نیز افزایش می‌یابد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی با آن مواجه هستند نحوه به‌روز کردن اندروید است. راه‌های زیادی برای آپدیت اندروید وجود دارد، می‌توانید به اینترنت وای‌فای متصل شوید یا به مراکز ارائه خدمات گوشی تلفن‌همراه مراجعه و با صرف هزینه دستگاه خود را آپدیت کنید. اما در کنار این‌ها، راه دیگری نیز به نام Smart Kiosk برای به‌روز کردن گوشی‌ها وجود دارد.

اسمارت کیوسک چیست؟

سامسونگ به ‌عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت موبایل، تکنولوژی جدید Smart Kiosk را معرفی کرده تا کاربران موبایل و تبلت سامسونگ بتوانند به‌راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن، سیستم‌عامل دستگاه‌های خود را به‌روز رسانی کنند.این تکنولوژی نوآورانه، نوعی کیوسک است که به کمک یک کابل USB به تلفن یا تبلت سامسونگ متصل می‌شود. در وهله نخست، نسخه اندروید دستگاه را شناسایی می‌کند و به کاربر پیغام می‌دهد که نسخه فعلی آخرین نسخه است یا نیاز به آپدیت دارد. پس از آن نیز در زمانی کوتاه و باور نکردنی، جدیدترین نسخه موجود اندروید را در دستگاه نصب می‌کند.

کجا می‌توان اسمارت کیوسک را پیدا کرد؟

کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ می‌توانند با مرکز تماس موبایل (۴۲۱۳۲-۰۲۱) تماس بگیرند و از محل استقرار اسمارت کیوسک باخبر شوند و از سرویس ویژه Smart Kioskبهره ببرند. به این ترتیب دیگر نیازی به اینترنت پرسرعت، صرف زمانی طولانی و هزینه‌های جانبی نخواهد بود. کار با این سرویس بسیار آسان است و کاربرانمی‌توانند فقط با مراجعه به مراکز یادشده، دستگاه خود را بهSmart Kioskمتصل و با یک کلیک و در زمان حداکثر ۱۵ دقیقه، اندروید خود را آپدیت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches