×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش فضای سبز در پایگاه‌های تابستانی منطقه ۴

اقتصادتهران: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با فضای سبز شامل باغبانی برای کودکان و دانش آموزان منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی با بیان این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه کلاس‌های آشنایی با بخش‌های مختلف یک گیاه و کاشت بذر توسط مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها از نیمه دوم تیر ماه در ۵ پایگاه تابستانه منطقه آغاز شده است و دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دبیرستان را نیز شامل می شود.

ناصحی در ادامه گفت: در این دوره های آموزشی دانش آموزان با موضوع مرتبط با فضای سبز شامل کاشت تراریوم، باغبانی، ورمی کمپوست و آشنایی با انواع خاک آشنا می‌شوند.

وی در ادامه گفت: این کلاس‌ها در پایگاه‌های تابستانی منطقه در شعبه احدزاده، مدرسه شهید پاکدامن ۲، شعبه استخر در مدرسه جواد الائمه و مدرسه شاهد دهقان و در شعبه حکیمیه در مدارس ادب و شهدای پاسداران با همکاری مرکز مشاوره گل و گیاه منطقه برگزار می‌شود.

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری در ادامه با اشاره به برگزاری این کلاسها در مهدکودک‌های منطقه گفت: همچنین این کلاس‌ها در۴۱ مهد کودک در سطح منطقه برای مخاطبین گروه سنی ۳ تا ۶ سال نیز برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches