×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش رایگان کارآفرینی؛ در منطقه ۱۱

تهران اکونومی: سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ از برگزاری دوره آموزش رایگان کارآفرینی با همکاری کلینیک کسب و کار خبرداد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱، با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه۱۱ همگام با سیاست های مدیریت شهری و دستور العمل های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی اقدام به برگزاری دوره آموزشی رایگان کارآفرینی تحت عنوان”مردمان کارآفرین؛ سازندگان ایران زمین” کرده است.

وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی یک ماهه با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و کلینیک کسب و کار از اواخر دی ماه آغاز شده و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت ۸تا ۱۳ در سرای محله امیریه و ساعت ۱۳ تا ۱۸ در ساختمان ناحیه یک در حال برگزاری است.

آبادیان ادامه داد: در این کارگاه که برای ۸۰ نفر برگزار شده است ؛ شرکت کنندگان در دو گروه ۴۰ نفره با مباحثی از جمله “اصول و مفاهیم انواع کسب و کار و کارآفرینی، پرورش و خلق ایده و تکنیک های حل مسأله، شرکت داری و انواع شرکت ها ، قوانین و مقررات ثبت شرکت ها، شیوه های تامین منابع مالی، بازاریابی و تکنیک فروش، کسب و کار اینترنتی، تهیه طرح کسب و کار و مدیریت اقتصاد خانوار” و…. آشنا می شوند.

سرپرست شهرداری منطقه۱۱ در پایان یادآورشد دوره آموزشی”مردمان کارآفرین؛ سازندگان ایران زمین” در بهمن ماه سال جاری پس از برگزاری دو تورکارآفرینی، جشن اختتامیه و صدور گواهینامه آموزشی شرکت کنندگان به پایان خواهد رسید.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches