×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش ایمنی محیط کار درخصوص مشاغل پرخطر تهران

 

اقتصادتهرن: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آموزش ایمنی در محل کار برای مشاغل و صنوف پرخطر در شهر تهران گفت: صدور یا تغییر جواز کسب جدید مشاغل منوط به آموزش است.

به گزارش مهر، سعید شریف زاده  در خصوص آموزش ایمنی در محل کار برای مشاغل پرخطر در شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی در دستور کار قرار داده، آموزش عمومی شهروندان خصوصا درمورد مشاغل پرخطر است. این در حالیست که بعد از معرفی این صنوف و با هماهنگی با اتاق اصناف نسبت به آموزش این مشاغل اقدام می شود.

وی با بیان اینکه بعد از شناسایی، اماکن و مشاغل پرخطر به این معاونت معرفی می شوند، تصریح کرد: در نهایت با رضایت و همکاری صاحبان اصناف آموزش های اولیه توسط مسئولین آتش نشانی به این صنوف داده می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف تهران در این باره تصریح کرد: صدور جواز کسب یا تغییر جواز منوط به گذراندن دوره آموزشی است که بخشی از این دوره هم به آموزش آتش نشانی اختصاصداده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches