×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش‌های‌ شهروندی در خصوص پسماند باید “نو” شود

تهران اکونومی: مدیرعامل سازمان پسماند در جلسه کارگروه مدیریت پسماند طرح تفکیک از مبدا منطقه ۲۲ از تلاش جدی منطقه در خصوص تفکیک پسماند از مبدا قدردانی کرد. شهردار منطقه ۲۲ نیز در این جلسه از برنامه ریزی های صورت گرفته برای بالا بردن آمار تفکیک پسماند از مبدا در محدوده منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این جلسه در راستای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا و در ستاد مدیریت بحران منطقه تشکیل شده بود و افزون بر شهردار، قائم مقام شهردار و دیگر مسئولان منطقه ۲۲، جعفری مدیر عامل سازمان پسماند همچنین هوشیار معاون امور مناطق شهرداری تهران و دیگر دست اندرکاران و متولیان امر تفکیک پسماند از مبدا حضور داشتند.

قاسم مولایی در این جلسه گفت: « شهرداری منطقه ۲۲ همپای دیگر مناطق در راستای رویکردها و تدابیر شهردار تهران دکتر قالیباف در موضوع پسماند و خط سفید وارد شده و جلسات و موارد متعددی را در خصوص تفکیک پسماند از مبدا و خط سفید برگزار کرده است. پتانسیل منطقه ما جاذبه های گردشگری و تفریحی آن است و توجه بیش از پیش به بحث تفکیک پسماند از مبدا در آن ضرورت دارد. »

وی خطاب به همکارانش در حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه همچنین شهرداران نواحی گفت: « روزهای تعطیل آخر هفته در مجموعه های تفریحی گردشگری موجود در منطقه همچون بوستانهای جوانمردان ایران، لتمال کن، چیتگر همچنین آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس کیسه های تفکیک از مبدا میان مراجعه کنندگان توزیع شود و توزیع کیسه های تفکیک زباله به روز طبیعت محدود نشود. »

مولایی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر ورود ائمه جماعات مساجد منطقه به بحث تفکیک پسماند از مبدا و ترویج فرهنگ بازیافت از منبر مساجد میان شهروندان خاطر نشان کرد: « لازم است شهروندان بدانند هزینه ای که با تفکیک از مبدا پسماندها صرفه جویی می شود، می تواند بگونه ای دیگر صرف آبادانی و رفاه خودشان شود. اداره آموزشهای اجتماعی حوزه معاونت اجتماعی باید بگونه ای برنامه ریزی کند که عمده فعالیتهای شهرداری بر ۲ محور خط سفید و تفکیک از مبدا پسماند بچرخد. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches