×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آمار تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال

در ۵ ماهه ابتدای امسال تولید انواع خودرو به ۲۲۴ هزار و۹۲۷ دستگاه رسید.

به گزارش مهر، در این مدت تولید خودروهای سواری نیز بالغ بر۱۹۰ هزار و۳۹۴دستگاه رسیده است. این گزارش می افزاید: طی ۵ ماهه گذشته تولید وانت به تعداد۳۱ هزارو۵۹۷ دستگاه ، کامیون ۲هزارو۷۵۰ دستگاه ، اتوبوس۱۶۱ دستگاه و مینی بوس ۲۵ تعداد دستگاه تولید شده است.

این گزارش حاکیست: طی ۵ ماهه نخست سال جاری پراید نسیم و صبا به تعداد ۷۷ هزار و ۶۱۸ دستگاه، پژو پارس به تعداد ۲۰ هزار و ۱۱ دستگاه، پژو ۴۰۵ بالغ بر ۱۹ هزار و ۷۶۸ دستگاه، سمند به تعداد ۱۴ هزار و ۲۴۲ دستگاه، تیبا به تعداد ۱۱ هزار و ۸۷۷ دستگاه ، تندر۹۰ به تعداد ۱۰ هزار و ۴۵۷ دستگاه ،محصولات رنو به تعداد۸ هزار و ۲۷۴ دستگاه، رانا به تعداد ۷ هزار و ۳۷۴ دستگاه، MVM به تعداد ۵ هزار و ۱۵۹ دستگاه و مگان بالغ بر ۹۱۹ دستگاه تولید شده است.

همچنین در ۵ ماهه گذشته؛ انواع مزدا بالغ بر ۱۷۹ دستگاه و تینا ۴۹۰ دستگاه تولید شده است. برپایه این گزارش؛ درمرداماه سال جاری به تعداد ۴۲ هزار و ۵۶۱ دستگاه انواع خودرو همچنین بالغ بر ۳۴ هزار و ۹۶۹ دستگاه خودروی سواری تولید شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches