×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی مخابرات استان تهران برای راه اندازی سریع شبکه ملی اطلاعات

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ضمن معرفی سرویس های جدید مخابراتی از آمادگی این شرکت برای اجرای سریع شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات،مهندس علیرضا صیدی در دومین روز نمایشگاه تلکام با برگزاری نشستی به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های مخابرات استان تهران پرداخت.
وی ضمن اشاره به سرویس هایی چون «جام جهان نما»، «آوای انتظار تلفن ثابت» و طرح تخفیف برای پرداخت بدهی های مخابراتی اظهار کرد:اکنون شرکت مخابرات استان تهران آمادگی کامل دارد تا با تامین هزینه های مورد نیاز، شبکه ملی اطلاعات را در تهران با هر شکل که وزارت ارتباطات بخواهد اجرایی کنیم.
صیدی در عین حال عنوان کرد:در صورت تامین هزینه های مورد نیاز حتی اگر برنامه اجرای این طرح دو ساله در نظر گرفته شده باشد ما می‌توانیم آن را ظرف مدت یک سال و حتی شش ماه اجرایی کنیم.
مدیر عامل مخابرات استان تهران در ادامه به سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود و توسعه شبکه های اجتماعی میانگین مصرف تلفن رو به کاهش است و ما تلاش داریم این کاهش را از طریق استقبال بیشتر مردم از سرویس اینترنت که رو به افزایش است جبران کنیم اما با این حال در شرایطی که ما هشت میلیون تلفن  ثابت داریم  تعداد خط های منصوبه اینترنت مخابرات تنها حدود ۹۰۰ هزار خط است.

مهندس صیدی در بخش دیگری از صحبت های خود نیز به مشکلاتی که به واسطه عدم همکاری شهرداری با مخابرات ایجاد شده اشاره کرد و گفت: برای واگذاری تلفن ثابت دو سال پیش قول داده بودیم  که روند واگذاری های ما به روز میشود. سال گذشته نیز به این قول جامه عمل پوشاندیم اما برای حفظ این شرایط به نقدینگی و تجهیزات لازم است. هر خط تلفن ثابت حدود یک میلیون تومان هزینه دارد و برای فروش آن ۵۰ هزار تومان دریافت می شود که این تعرفه ها اصلا توجیه اقتصادی ندارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches