×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی اجرای برنامه مشترک مشاغل سبز در ایران

اقتصادتهران: رئیس بخش توسعه مشاغل سبز سازمان بین المللی کار گفت: سازمان بین المللی کار(ILO) مایل به اجرای برنامه مشترک مشاغل سبز با ایران است.

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«مصطفی کمال گویه» در دوره آموزش بین المللی آکادمی مشاغل سبز که در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش برگزار شد، گفت: مشاغل  پیوسته با محیط زیست و پایداری زیست محیطی در ارتباط هستند و ما در سازمان بین المللی کار با کشورها همکاری می کنیم  تا متوجه شویم چگونه کشورها می‌توانند با ایجاد مشاغل سبز، پایدار و شایسته تغییرات اقلیمی را کاهش دهند.

وی به تاکید سازمان بین المللی کار بر توانمندسازی فضاهای کسب و کار سبز و سیاست‌گذاری‌های حمایتی در این بخش اشاره کرد و افزود:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران برای برگزاری این آکادمی آموزشی تلاش زیادی انجام داد و با توجه به مخاطرات ایجاد شده در کشورهای جهان ایران نیز به دنبال بهره برداری از این مخاطرات به عنوان یک فرصت در راستای مشاغل سبز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches