×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آماده سازی معابر مرکزی تهران در آستانه سال نو

تهران اکونومی: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۱۱ گفت بیش از ۴۰۰ مورد عملیات عمرانی و بازسازی معابر در فاز اول اجرای طرح استقبال از بهار در محله‌های مرکزی شهر تهران انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۱۱ در تشریح اقدامات انجام شده برای استقبال از بهار که از مدتی پیش در محله‌ها و معابر اصلی و فرعی سطح منطقه آغاز شده ؛ گفت: با توجه به این که بهار امسال مصادف با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) شده است؛ اقدامات طرح استقبال از بهار با عنوان طرح بهار فاطمیه در دو فاز برنامه ریزی شد.
شاه حسینی با بیان این که به منظور رضایت شهروندان و آماده سازی محیط شهر برای ورود به سال جدید؛ در فاز نخست بیش از ۴۰۰ مورد عملیات عمرانی انجام شده ودر فاز دوم ۲۷۶ مورد عملیات عمرانی در مرحله انجام است؛ افزود: در نخستین مرحله لکه گیری هندسی سواره رو و پیاده رو ها ۲۶۴ مورد با حجم ۵۲۴متر مربع، همسطح سازی دریچه ۱۳ مورد، ترمیم انهار وآسیب های جداول ۳۹ مورد با حجم ۱۱۷ متر طول ورفع معارض پیاده رو ها ۶ مورد انجام شده است.
او ادامه داد: ساماندهی حریم کارگاهی ،همسطح سازی پیاده یا سواره رو با ایجاد رمپ، ترمیم آسیب‌های پیاده رو ها نیز از جمله اقدامات انجام شده در فاز نخست استقبال از بهار بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches