×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آلمانی ها به دنبال باز پس گیری سهم خود از بازار ایران هستند

اقتصادتهران: مدیر انجمن سازندگان ماشین های صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان (VDMA) با بیان اینکه بانک های کوچک و منطقه ای آلمان ارتباطات مالی خود را با بانک های ایرانی آغاز کرده اند، گفت: به دنبال بازپس گیری سهم خود از بازار بزرگ ایران هستیم.

«تورستن کوهمان» – Thorsten Kuhmann – امروز (یکشنبه) در گفت وگو با ایرنا با اشاره به حضور ۴۶ شرکت آلمانی در نمایشگاه ایران پلاست در تهران افزود: اراده آلمان و اتحادیه اروپا بر افزایش حضور در بازار بزرگ ایران است و در این زمینه ۴۶ شرکت عضو انجمن سازندگان ماشین های صنعت لاستیک و پلاستیک با حضور در نمایشگاه ایران پلاست، تعهد خود را نشان دادند.

به گفته وی، با این حال بانک های بزرگ آلمان هنوز به دلیل فشار آمریکایی ها و ترس از دست دادن مشتریان خود در این کشور ریسک نمی کنند و بر این اساس، مشکلات فاینانس و چالش های بانکی با ایران بویژه برای بانک های بزرگ آلمان کماکان پابرجاست.

کوهمان ادامه داد: بانک های کوچک و منطقه ای آلمان، اما ارتباطات و تامین مالی خود با بانک های ایرانی تسهیل کرده و کانال های بانکی خود را باز کرده اند که تداوم این روند می تواند به گشایش هایی در انجام کارها بیانجامد.

وی همچنین با اشاره به از سرگیری فعالیت برخی بانک های آلمانی زبان از جمله «اوبر بانک» اتریش و گشایش خط اعتباری یک میلیارد یورویی برای ایران طی هفته های گذشته، این مهم را نشانه ای از تغییر شرایط و رفع تدریجی مشکلات عنوان و در عین حال تصریح کرد: «هنوز تا رسیدن به شرایط ایده آل راه درازی باقی است».

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches