×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آلبوم شهدای شمال تهران تقدیم خانواده‌هایشان می‌شود

تهران اکونومی: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثار و فداکاری های آنها آلبوم آثار شهدا تهیه و به خانواده های آنها هدیه می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مسعود صالحی مسئول واحد امور ایثارگران شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: تهیه آلبوم آثار شهدا به عنوان اولین طرح فرهنگی در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در منطقه یک در حال اجراست که با تکمیل آن بانک اطلاعاتی شهدای شمیران کامل می شود.

وی افزود : شمیران دارای بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید است که سعی شده در این طرح با خانواده های این شهدای معزز تماس گرفته شود و با انجام مصاحبه و جمع آوری خاطرات ، وصایا، عکس، دستنوشته ها، نوار صوتی و… اطلاعات لازم کسب و به صورت نوشتاری تنظیم و در قالب آلبوم جامع با مستندات کامل به هر یک از خانواده های شهدا اهدا شود.

صالحی خاطر نشان ساخت: تا کنون ۷۰ درصد اطلاعات به صورت خام تهیه و در مرحله ویراستاری و تولید قرار دارد که ۵۰ آلبوم نیز آماده تحویل شده است که اولین آلبوم به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم غبار روبی گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) به پدر شهید حسن جشنی اهدا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches