×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آلاچیق‌های ساحلی کیش، نوسازی شدند

اقتصادتهران: آلاچیق‌های پارک‌ها و نوارساحلی کیش با هدف آماده سازی و زیبا سازی فضاهای شهری برای استفاده ساکنان و گردشگران تعمیر و رنگ آمیزی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به همت شرکت عمران، آب و خدمات بیش از ۴۰ آلاچیق در نقاط مختلف از جمله پارک‌های میرمهنا، طلوع، نیلوفر و نوارساحلی کیش که به دلیل استفاده نامناسب و عدم توجه گردشگران به حفظ مبلمان شهری آسیب دیده و تخریب شده بود در آستانه فرارسیدن نوروز تعمیر و رنگ آمیزی شد .

بر اساس این گزارش، ساخت نیمکت‌های بتنی و میز، تعمیر و بازسازی آلاچیق‌های حصیری و آلاچیق چوبی و استفاده از رنگ روغن برای دوام بیشتر این نیمکت‌ها از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه است.

گفتنی است، جزیره کیش به عنوان نخستین منطقه آزاد و قطب گردشگری کشور سالانه پذیرای حدود دو میلیون گردشگر است که تعداد زیادی از آنان در فصل بهار و تعطیلات نوروز به این جزیره مرجانی سفر می‌کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches