×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آفت تغییرات مدیریتی بدون ارائه دلیل!

اقتصادتهران: هفته گذشته مدیرعامل شرکت بیمه رازی در اقدامی ناگهانی و تنها با انتشار یک نامه از این شرکت خداحافظی کرد.

اقدامی که برخی به عنوان استعفا و برخی به عنوان کناره گیری از آن یاد کردند. اگرچه رفتار حرفه ای وی در این جدایی قابل تامل است اما نه وی و نه هیات مدیره شرکت و نه روابط عمومی، دلیلی را برای این تغییر تا کنون عنوان نکرده اند. آنچه محرز است این که تغییر مدیریت در هر شرکتی از حقوق سهامداران آن شرکت محسوب می شود اما باید پرسید که در این میان حق بیمه گذاران، مدیران میانی و کارکنان شرکت و نیز از همه مهمتر رسانه ها که پیگیر اخبار هستند چیست؟ آرزوی موفقیت کردن مدیرعامل قدیمی برای سهامداران و نیز بیمه گذاران شرکت و همه چیز را عادی جلوه دادن در فضای مجازی اگرچه فی نفسه اقدامی حرفه ای از سوی مدیر عامل سابق به شمار می رود اما بیان نکردن دلیل -هرچند اگر شخصی باشد- به نوعی نادیده گرفتن حقی است که بر گردن مطبوعات و رسانه هاست ضمن آن که عدم حضور مدیر عامل سابق در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید نیز نمونه دیگری از ژست هایی است که بیش تر نمایانگر اختلاف شدید در داخل این شرکت است.

نکته جالب تر نیز عدم اشاره رییس هیات مدیره شرکت بیمه رازی در جلسه معارفه سرپرست جدید این شرکت است که تنها به سوابق و توانایی های سرپرست جدید شرکت اشاره کرده و اشاره ای به خدماتی که در گذشته ارائه شده و نیز سخنی از دلایل این جابجایی به میان نیاورده است.

با وجودی که سعی شد این تغییرات در شرکت بیمه رازی در سکوت کامل خبری برگزار شود و دلیلی برای جابجایی عنوان نشود – آن هم در شرایطی که از نظر مدیران بیمه رازی همه چیز در این شرکت به خوبی پیش می رفت!- اما انتظار می رود که هیات مدیره شرکت به منظور احترام به افکار عمومی و رسانه ها دلایلی را برای این تغییرات در سطح کلان مدیریتی شرکت عنوان کند.

پایگاه خبری اقتصادتهران ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید شرکت بیمه رازی امیدوار است که در نخسین فرصت، دلایلی برای این گونه اقدامات از سوی روابط عمومی شرکت ارائه شود چرا که رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی حق پرسش را در این خصوص برای خود محفوظ دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches