×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز عملیات اجرایی اتصال بلوار رجا به پل چهارم بشار یاسوج

اقتصادتهران: سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج گفت: عملیات اتصال بلوار رجا به پل چهارم بشار با ابلاغ به پیمانکار اغاز شده است.

سالم نوروزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت طرح پل چهارم شهر یاسوج، اظهار داشت: عملیات اجرایی پل چهارم بشار با سرعت مطلوبی در حال اجراست.

وی افزود: عملیات اجرایی این پل پس از چند وقفه طولانی و تعطیلی یک ساله با ساخت پایه های پل از سر گرفته شده است.

نوروزی بیان کرد: هم اینک عرشه پل چهارم در یک کارگاه مجهز در شهر قزوین در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پل چهارم بشار حدود ۸۰ درصد است که با اتمام ساخت عرشه و نصب آن تکمیل می شود.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج تصریح کرد: عملیات اتصال بلوار رجاء به پل چهارم به پیمانکار نیز ابلاغ شده و کار آن از سوی پیمانکار آغاز شده است.

نوروزی گفت: با اجرای این طرح بخشی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج کاهش پیدا می کند.

بر اساس گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به اعلام مجری و پیمانکار فاز نخست این پل هفته دولت در شهریور سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی این طرح برای کاهش بار ترافیکی و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور اردیبهشت ماه ۹۴ آغاز شد.

پل چهارم بشار یاسوج در سه دهانه ۳۰، ۳۷ و ۳۳ متری به طول ۱۵۰ متر چهارمین پلی است که بر روی رودخانه بشار یاسوج احداث در حال احداث است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches