×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز عملیات آسفالت محور گیاهدان- رمکان به ارزش بیش از ۱٫۳۰۰میلیارد ریال

اقتصادتهران: معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت محور گیاهدان- رمکان به ارزش روز بیش از ۱٫۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمحمد قدسی با اعلام این خبر گفت: پروژه مذکور که بعد از مدت ها وقفه در سال گذشته آغاز به کار مجدد کرد، هم اکنون در مرحله قیرپاشی و اجرای آسفالت قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه ادامه داد: اجرای عملیات خاکی، ۱۲ پل آبرو و روکش آسفالت از مواردی است که در این پروژه به انجام رسیده است.

به گفته قدسی، این محور به طول ۴۷۰۰ و عرض ۱۱٫۳۰ متر و با سه دوربرگردان به بیش از ۵۴ هزار مترمربع آسفالت نیاز دارد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: این محور به عنوان بخشی از محور کلیدی فرودگاه به شهر قشم، یکی از پرترددترین جاده های جزیره است و تسریع در به اتمام رساندن آن، در برنامه های اولویت دار این معاونت قرار داشته و با حمایت های مدیر عامل سازمان به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches