×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا از ۲۵ اسفند

مدیر عامل ایساکو از آغاز طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین ۹۳ خبر داد.

به گزارش فارس، علی نمکین در حاشیه مراسم آغاز امداد نوروزی دو شرکت ایران خودرو و سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین سال آینده اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال ۵۵۰ نمایندگی فعال در ایام نوروز خواهیم داشت که بیش از ۲۷۶ نمایندگی به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

نمکین با بیان اینکه ۱۲۹۰ اکیپ امدادی نیز در جاهای مختلف کشور استقرار پیدا کرده‌اند، گفت: از پتانسیل دو شرکت ایران خودرو و سایپا در جهت امدادرسانی به مشتریان و تسریع در این مسئله استفاده خواهد شد و هر امدادگری که به امداد‌خواه نزدیکتر باشد، وارد عمل خواهد شد.

وی در مورد فعالیت ۷۱ شرکت امداد‌رسان خصوصی و ارائه امداد غیر استاندارد از سوی این شرکت‌ها نیز گفت: شکایت‌های زیادی مطرح شده که در آنها مشتریان تصور می‌کنند این شرکت‌های امدادرسان تحت پوشش ایران خودرو هستند در حالی که این‌طور نیست.

نمکین از مسئولان مربوطه خواست تا شرکت‌های دارای مجوز را معرفی کنند تا مشتریان دچار مشکل نشوند.

وی در مورد ایرادات اصلی کار این نوع شرکت‌ها نیز گفت: این شرکتها برای ارائه خدمات هیچ ضمانتی ندارند و گلایه‌هایی در مورد قیمت و هزینه خدمات آنها ارائه شده است، در حالی که خدمات امدادی ایران خودرو برای مشتریان تحت پوشش گارانتی یا کارت طلایی رایگان است.

مدیر عامل ایساکو تأکید کرد: خدمات امدادی باید با استانداردهای خدماتی ارائه شود و در غیر اینصورت نباید به شرکت‌های غیر استاندارد مجوز داده شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches