×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز طرح جهادی رفع معضلات و نابسامانی‌های شهری در شمال شرق تهران

تهران اکونومی: نخستین مرحله طرح جهادی شناسایی و رفع معضلات و نابسامانی‌های شهری در ۴ محور فنی و عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی، با حضور شهردار منطقه ۴ در شمال شرق تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴، در حاشیه نخستین مرحله طرح جهادی شناسایی و رفع مشکلات شهری در ناحیه ۳ منطقه ۴ گفت: بر اساس تدابیر دکتر قالیباف شهردار تهران مبنی بر آرام ساز محیط زندگی و بالابردن رفاه عمومی شهروندان و کاهش نابسامانی های شهری، نخستین مانور جهادی رفع معظلات محلات با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از معاونان، مدیران، شهرداران نواحی، رؤسای ادارت، کارشناسان و همچنین کارگران حوزه خدمات شهری در محلات پاسداران، حسین آباد، مبارک آباد، شیان، لویزان، شهرک ولیعصر(ع) برگزار شد.

وی تصریح کرد: طرح جهادی ۱۳۷ و رفع معظلات شهری یکی از افتخارات ۱۰ ساله مدیریت شهری است که با اجرای آن بسیاری از معضلات و مشکلات کوچک و بزرگ محلات که گاهاً از دید نواحی پنهان مانده بود با بهره گیری از کلیه تجهیزات و امکانات موجود رفع می شود.

بهاری با بیان اینکه طرح فوریتی شناسایی و رفع مشکلات شهری طرحی ادامه دار خواهد بود افزود: این طرح در طول سال تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح که در محلات ناحیه ۳ این منطقه اجرا شد، تمامی مشکلات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی به صورت کارشناسی بررسی و در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع گردید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches