×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای ده‌ها طرح عمرانی در مدارس و محدوده مدارس خبر داد و افزود: محوریت این خدمات در سال جاری «آسمان آبی زمین پاک» خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمید ناصحی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در جلسه ستاد بازگشایی مدارس با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور رفع مشکلات عمرانی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی مدارس و ایجاد آرامش بصری در محدوده مدارس، طرح فوریتی «استقبال از مهر ۹۴» با موضوع «آسمان آبی زمین پاک» در چهار حوزه فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری آغاز شد.

وی افزود: در طرح استقبال از مهر ۹۴، ایمن سازی محدوده مدارس تا شعاع ۲۰۰ متر شامل نصب و بهسازی تابلوها و تجهیزات ترافیکی، خط کشی محوری و طولی، به همراه برگزاری کلاس های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار دارد.

ناصحی در ادامه با اشاره به اقدامات پیش بینی شده در حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه افزود: رفع مشکلات مربوط به آسفالت پشت بام و حیاط مدارس، بهسازی سرویس های بهداشتی و سایر نیاز های عمرانی مدارس در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز نیازها و ملزومات مورد نیاز مدارس شامل امکانات آموزشی و رفاهی به مدارس نیازمند اهدا خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ افزود: رنگ آمیزی کلاس ها و دیوارهای بیرونی مدارس، شستشو و بازپیرایی المان های شهری، هرس درختان محدوده مدارس به ویژه برای مشاهده بهتر علایم ترافیکی و… از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری در آستانه بازگشایی مدارس است.

وی در ادامه از راه اندازی کلبه های بازیافت در مدارس منطقه خبر داد گفت: در راستای تحقق اهداف طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک و به منظور آشنایی دانش آموزان با موضوعات مربوط به پسماند، کلبه های بازیافت در مدارس منتخب راه اندازی خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches