×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز صدور ال.ان.جی ایران تا پایان ۲۰۱۸

اقتصادتهران: آغاز صدور «ال ان جی» ایران تا پایان ۲۰۱۸ میلادی، لهستان مشتری نفت ترش ایران، کاهش ۳۹ درصدی صادرات نفت ایران به هند در ماه اکتبر، تصمیم نروژ برای خارج کردن سرمایه خود از سوخت های فسیلی و انصراف اکوادور از خروج از توافق کاهش تولید نفت اوپک مهمترین عناوین خبرهای جهان انرژی در ۲۴ ساعت گذشته بود.

به گزارش «اویل پرایس» پس از مذاکره شرکت‌های ایرانی و بلژیکی برای اجاره کشتی تولید ال .ان. جی، موسسه تحقیقاتی بی. ام. آی ریسرچ اعلام کرد که ایران نخستین محموله ال. ان. جی خود را پایان سال ۲۰۱۸ صادر خواهد کرد.

ارزش این پروژه ۶۰۰ میلیون دلار است و به گفته تحلیلگران، بی ام آی ریسرچ هرچند حجم این پروژه قابل توجه نیست، اما یک دستاورد مهم به شمار می رود چرا که به ایران اجازه می دهد تا روابط خود را با شرکایش در اروپا و آسیا عمیق تر و پایه ای اولیه برای تجارت پرسود صادرات ال. ان. جی ایجاد کند.

پایگاه خبری پلاتس به نقل از منابع کشتیرانی و تجاری گزارش داد: در حالی که با کاهش ورود نفت خام ترش به اروپا برخی پالایشگاه های اروپایی برای تامین این نوع نفت به سایر مناطق روی آورده اند، نفت خام ایران به زودی راه خود را به سوی بازار لهستان باز خواهد کرد.

به گفته منابع آگاه، شرکت پی.کی .ان .اورلن، یک محموله نفت خام برای بارگیری در روزهای ۲۴ و ۲۵ نوامبر (سوم و چهارم آذر) از ایران خریداری کرده است.

آخرین باری که لهستان از ایران نفت خام خریداری کرد، اوایل سال جاری بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches