×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز شناسایی و تعطیلی مراکز آموزشی غیرمجاز

اقتصادتهران: رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با اشاره به فصل تابستان و آغاز دوران فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان، به موسسان کلاس‌های آموزشی پرورشی و تربیت بدنی فاقد مجوز از سوی آموزش و پرورش هشدار داد و گفت: بازدیدها از مراکزی که افراد در سنین مدرسه را تحت آموزش دارند، آغاز و موسسان فاقد مجوز از سوی آموزش و پرورش به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مرضیه گرد در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه در خصوص تخلف متخلفان و فاقدان مجوز چشم‌پوشی نخواهیم کرد افزود: مربیان و معلمان موسسات آموزشی حتما باید گزینش شده و مراکز نیز باید مورد تایید آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه مفاد آموزشی این مراکز و موسسات باید حتما باید متناسب با سن یادگیری و مصوبات آموزش وپرورش باشد، ادامه داد: بعضا تکالیفی در مراکز آموزشی آزاد برعهده دانش‌آموزان گذارده می‌شود که هیچ تناسبی با توان ذهنی و آموخته‌های کتاب‌های درسی ندارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches