×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۴/۱۰/۲۱ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۱۰/۲۳ ادامه می یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ۱۴هزار و ۲۱ نفر در چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت  سال ۱۳۹۴  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱ هزار و۵۵ نفر مرد و ۲ هزار و  ۹۶۶ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

این گزارش می افزاید: ۴ هزار و ۸۸ نفر در خوشه خدمات، ۸ هزار و ۶۳۳ نفر در خوشه صنعت، ۵۳۶ نفر در خوشه کشاورزی و ۷۶۴ نفر در خوشه فرهنگ و هنر متقاضی شرکت در چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ هستند.

بنا بر این گزارش، برگزاری مرحله کتبی چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ به صورت هماهنگ کشوری در ۲۶۷حرفه  که زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون مشخص شده است.

این گزارش در خصوص مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ مجاز خواهند بود در آزمونهای عملی شرکت نمایند.

به گزارش پیک مهارت آنلاین، داوطلبان شرکت در این آزمونها میتوانند از تاریخ  ۲۱/۱۰/۹۴ تا تاریخ ۲۳/۱۰/۹۴ با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir   و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش، دواطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

این گزارش می افزاید: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم می توانند با شماره تلفن ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶ و با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches