×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: توزیع کارت دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه‌ای سال ۱۳۹۴ در بخش‌های دولتی وخصوصی و دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و… از ساعت ۸ صبح امروز روز دوشنبه مورخ ۱۸/۳/۱۳۹۴ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۳/۱۳۹۴ ادامه می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس این سازمان با اعلام این خبر بیان داشت: دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) روز پنجشنبه مورخ ۲۱/۳/ ۱۳۹۴ و دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز جمعه مورخ ۲۲/۳/۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

دکتر پرند بیان داشت: ۱۵۱هزار و ۵۲۲ نفر در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ در یکهزار و ۴۸۵ حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۹ هزار و ۶۷۸ نفر مرد و ۸۱ هزار و ۸۴۴ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال جاری ۸۷ هزار و ۹۱۹ نفر در خوشه خدمات، ۴۵هزار و ۱۲۹ نفر در خوشه صنعت، تعداد ۹ هزار و ۷۱۲ نفر در خوشه کشاورزی، تعداد ۱۶۵ نفر در خوشه فن‌آوری‌های راهبردی و تعداد ۸ هزار و ۵۹۷ نفر در خوشه فرهنگ و هنر ثبت نام کرده‌اند.

دکتر پرند ادامه داد: ۲۴ هزار و ۳۲۱ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در ۲۳ حرفه که مورخ ۲۱/۳/۱۳۹۴ برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد۲۴ هزار و ۳۰۵ نفر مرد و ۱۶ نفر زن هستند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان داشت:۷ هزار و ۳۹۶ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و …در ۹۲ حرفه که مورخ ۲۱/۳/ ۱۳۹۴ برگزار می‌شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد یکهزار و ۶۱۶ نفر مرد و ۵ هزار و ۷۸۰ نفر زن هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده اند، می‌توانند از تاریخ ۱۸/۳/۱۳۹۴ تا تاریخ ۲۰/۳/۱۳۹۴ با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده،و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود رادریافت نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches