×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز توزیع سبد کالای بازنشستگان شهرداری تهران

تهران اکونومی: مدیرعامل سازمان بازنشستگی از توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان، ویژه بازنشستگان شهرداری تهران، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مصطفی منتظرالمهدی با اعلام این خبر، اظهارداشت: توزیع دومین مرحله سبد کالا در سال ۹۴ (ویژه ماه مبارک رمضان) به درب منازل کلیه بازنشستگان و موظفین ساکن کلانشهر تهران و شهرستان‌های اطراف آغاز شد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی با اشاره به حجم قابل توجه مواد ارایه شده به بازنشستگان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تلاش کردیم به گونه ای عمل شود تا مواد غذایی ارایه شده به بازنشستگان به لحاظ کمیت و کیفیت با کاهش یا افتی مواجه نشود و بر این اساس از معتبرترین برندهای مواد غذایی برای این کار استفاده شده و به صراحت می توان گفت بازنشستگان محترم شهرداری تهران با گرفتن این بسته ها دیگر نیازی به خرید مایحتاج ماه مبارک رمضان نخواهند داشت.

منتظر المهدی، از توزیع سبد کالا به عنوان هدیه ماه مبارک رمضان سازمان بازنشستگی برای بازنشستگان شهرداری تهران یاد کرد و گفت: در سال ۹۴ یک مرحله بسته پروتئینی سبد کالا، با عنوان «سبد سلامت»، در اوایل اردیبهشت ماه ارسال شد و اکنون نیز دومین مرحله شامل بسته خوارو بار ویژه ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی هم چنین در خصوص نحوه توزیع سبد کالا گفت: ارسال سبد کالا همانند دوره های گذشته با هماهنگی قبلی با بازنشسته و موظف صورت گرفته و به درب منازل آنان ارسال خواهد شد.

وی از بازنشستگان محترم شهرداری تهران خواست با ارسال پیامک به سامانه پیامکی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به شماره ۱۰۰۰۱۴۰۰۸، نظرات خود را در خصوص اقلام و نحوه توزیع آن بیان نمایند تا ازاین نظرات برای دوره های آتی به بهترین شکل ممکن بهره برداری و مشکلات احتمالی مرتفع گردد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches