×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار نمایشگاه پروژه‌های زیربنایی با حضور شرکت‌های ایرانی در مسقط

اقتصادتهران: ششمین نمایشگاه بین المللی پروژه های صنعتی و زیربنایی عمان (Infra Oman 2016)، روز ۱۹ مهر ۱۳۹۵ با حضور ۱۴ شرکت ایرانی در مسقط پایتخت کشور پادشاهی عمان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که به مدت سه روز (تا ۲۱ مهر ماه) توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی’النمر اکسپو’ برگزار می شود٬ ۲۰۰ شرکت از نقاط مختلف جهان از جمله ایران، استرالیا، کانادا، چین، هند، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا، انگلیس، عربستان، لبنان، لیبی، کره جنوبی، ترکیه وامارات حضور دارند.

کالاهای قابل ارائه در این نمایشگاه عبارتست از مصالح و تجهیزات ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی٬ راهسازی و معدن، پروژه های زیرساختی، برق، نیروگاه و انرژی های تجدید پذیر، آب و فاضلاب، صنعت حمل و نقل و ایمنی و آتش نشانی.

روابط تجاری ایران و عمان بیش از سایر کشورهای منطقه است و می توان این کشور را بعد از امارات بزرگترین شریک ایران در منطقه دانست.

در تجارت با عمان نیز کفه ترازوی صادرات به نفع ایران سنگینی می کند و تراز تجاری ایران در این مبادلات بیش از ۲۰۰ میلیون دلار مثبت است.

ایران در سال گذشته توانست ۲۸۳ قلم کالا به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به عمان صادر کند و در مقابل ۷۱ میلیون دلار در قالب ۱۲۷ قلم کالا نیزاز این کشور وارد کند.

محصولات فولادی در صدر اقلام صادراتی ایران به عمان است و سهم حیوانات زنده نیز در این میان بالاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches