×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی فضایی با پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

اقتصادتهران: از ۱۰ محصول جدید برای اولین‌بار در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران که در برج میلاد برگزار می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، هفتمین نمایشگاه هوا و فضا که با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی و مراکز فعال و شرکت‌های دانش بنیان در عرصه هوایی و فضایی کشور تا ۷هفتم آبان ماه در سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران برپا است امروز با پیام اکبر هاشمی رفستجانی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از ۱۰ محصول جدید، شرکت های فعال در حوزه هوایی، هوانوردی و فضایی دستاوردهای خود را در زمینه اورهالoverhaul، ساخت قطعات هوایی، تجهیزات هوانوردی و فضایی عرضه می کنند.

همچنین در این نمایشگاه شرکت های خارجی از کشورهایی مانند آلمان، انگلیس، مراکش حضور دارند؛ همچنین در زمان برگزاری این نمایشگاه قراردادهای همکاری شرکت های داخلی و خارجی در زمینه صنعت هوایی و فضایی ایران منعقد خواهد شد.

فهرست محصولاتی که در نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران برای نخستین بار عرضه شد، به شرح زیر است:

– نخستین پهپاد گشت دریایی آب نشین

– نخستین پهپاد عمود پرواز کلاس سنگین جهت حمل بار

–  پنج مدل تایر ساخته شده برای هواپیماهای مختلف

– مجموعه واحد تنظیم و کنترل سوخت و هوای موتور جت

– شیر برق فشار بالا

– رگولاتور فشار بالای تنظیم فشار گاز

– ژیروسکوپ فیبر نوری و شتاب سنج بسیار دقیق سیستم‌های ناوبری

– دماغه کامپوزیتی هلیکوپتر

– نمایشگر میزان سوخت باک به خلبان

– سامانه بومی ردیاب و جستجوی حرارتی و دید در شب

گفتنی است در طول برگزاری این نمایشگاه سه روزه، نمایش و پرواز پهپادهای ساخت شرکت های ایرانی فعال در طراحی و ساخت این پرنده های پرکاربرد، پرواز پاراگلایدر و پرواز بالگردها درکنار برج میلاد به عنوان برنامه جانبی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches