×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار رسمی مجمع خیرین منطقه ۲۲ در ماه مبارک رمضان

تهران اکونومی: مجمع خیرین منطقه ۲۲ با برگزاری جلسه‌ای متشکل از شهردار و دیگر مسئولان این منطقه همچنین خیرین در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه، رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این جلسه با اعلام اینکه مجمع خیرین قصد دارد با اولویت دار کردن اقداماتش در جهت رضایت شهروندان بویژه نیازمندان آغاز به کار کند، گفت: « قدم اول ما در این برنامه این است که افرادی که واقعا آبرومند اما بی بضاعتند را شناسایی کرده و در گام‌های بعدی تمامی سازمان‌ها و ارگان‌هایی را که می‌توانند به نحوی در این جریان تاثیر گذار باشند را با این برنامه هماهنگ و همگام کنیم. روزی موقعیت ایجاب می‌کرد که در سنگر و عرصه جنگ و دفاع باشیم و امروز باید نیازمندان را دریابیم. »

وی در بخشی از صحبت‌های خود با ارائه آماری از محرومان و نیازمندان ساکن تهران گفت: « طبق آمار ارائه شده، نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر در تهران ساکنند که به نان شبشان محتاجند. ما باید پیش از پرداختن به هر موردی، شکم‌های خالی نیازمندان را پرکنیم و سپس به بحث تامین فضاهای مورد نیازی چون مدرسه و درمانگاه و مسجد بپردازیم. »

حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد رییس امور مساجد ناحیه شهید مطهری نیز که در اولین جلسه مجمع خیرین منطقه و در جمع شهردار، مسئولان و حدود ۴۰ خیر این منطقه حاضر شده بود، با مغتنم خواندن جلسه برای آغاز و استمرار حرکتی خداپسندانه و مورد توجه حضرت حق و ائمه معصومین (ع) در منطقه ۲۲ گفت: « کریم کسی است که به نیاز فرد مقابلش نگاه نکرده و به کرامت و بزرگواری خودش توجه می‌کند. آموزه های دینی به ما می گوید دست نیازمندان را بگیریم و این موضوع یک عنایت الهی است و بزرگترین عنایت حضرت حق این است که امروز من و شما را دور این میز جمع کرده تا در این زمینه قدم برداریم. »

گفتنی است ارائه ۶ هزار سبد کالا از سوی خیران منطقه به نیازمندان یکی از نتایج اولین جلسه مجمع خیرین منطقه ۲۲ بود که مقرر شد در اسرع وقت در اختیار شهروندان نیازمندی که پیش تر از سوی شهرداری شناسایی شده اند، قرار بگیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches