اقتصادتهران: چهارمین همایش افتتاحیه برنامههای تعالی سازمانی بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۴، در محل سالن فرهنگی- ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیرا ن و مسئولان سازمان مدیریت صنعتی و مدیران و کارشناسان بانک پاسارگاد برگزار شد، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک با اشاره به این نکته که بانک پاسارگاد در بین ۳۶۰ بانک و موسسه اسلامی به لحاظ بهرهوری و بازگشت سرمایه رتبه اول را کسب کرده است خاطر نشان کرد: بانک پاسارگاد طی مدت ۹ سال فعالیت مالی و اجتماعی خود هر سال توفیقات جدیدی را به دست آورده و چهار سال است که از سوی موسسه بنکر به عنوان بانک برتر ایران انتخاب شده است. به گفته وی، بانک پاسارگاد در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان بانک پیشرو در خاورمیانه و اولین بانک در بین ۱۰ بانک برتر برگزیده شده و در همان سال بین ۲۵ بانک پیشروی دنیا رتبه نهم را از آن خود کرده و امروز نیز به لحاظ بازگشت سرمایه نسبت به دارایی رتبه اول را از آن خود کرده که این نشاندهنده توجه به بحث مسئولیتهای اجتماعی بانک است.
مدیرعامل بانک پاسارگاد با بیان این نکته که در دوازدهمین دوره جایزه تعالیسازمانی، بانک در چهارمین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شد، تصریح کرد: تمام جوایز کسبشده از سوی بانک پاسارگاد یک طرف و این عنوان برای ما در طرف دیگر قرار دارد، زیرا جایزهای است که به لحاظ تحول ایجاد شده، کسب شده است و این موضوع در بانک برای ما ارزش ویژهای دارد.
وی ادامه داد: برای اینکه رتبه خود را حفظ کنیم باید برنامه تحول داشتهباشیم و این خود باعث میشود که بانک به صورت دینامیک رو به جلو و تحول بهتر و بیشتر حرکت کند.
در چهارمین همایش برنامههای تعالیسازمانی بانک پاسارگاد مهندس تیزنوبیک، مدیر امور شعبههای این بانک نیز در سخنانی با اشاره به این نکته که بانکپاسارگاد ۱۰ سال پیش با رویکرد تعالی بانک آغاز به کار کردهاست ادامه داد: رویکرد این بانک شایستهسالاری در زمینه سرمایهانسانی بود که شاید کمتر بانکی این رویکرد را از بدو تاسیس جزء اصول اولیه و اصلی خود برگزیده باشد.
وی با بیان این نکته که بزرگترین نقطه قوت بانکپاسارگاد رسیدن به تعالیسازمانی است، افزود: از بدو تشکیل بانک تاکنون در بخش جذب سرمایهانسانی, هیچ نیرویی با توصیه و سفارش جذب نکردهایم و تمام رویکردها و ویژگیهای بانک، تعالی است. در این راستا خوشرویی، زیاده خواه نبودن، قدردان بودن و چابکی از جمله ویژگیهای سرمایهانسانی این بانک است.
وی درباره برخی اقدامات بانکپاسارگاد در زمینه تعالیسازمانی تصریح کرد: بهرهگیری از سرمایهانسانی شایسته، تلفیق تجربه و دانش در راستای کسب موفقیت پی در پی، جهتگیری مناسب و واقعبینانه مدیران بانکی، بکارگیری رویکردهای مشخص و مدون به منظور تحقق اهداف و عملکرد مثبت بر رشد متوازن در همه بخشهای بانک از جمله این اقدامات و دستاوردهاست.