×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز بازگشت زائران دهه آخر صفر با چهار هزار دستگاه اتوبوس بین شهری

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: عملیات بازگشت زائران دهه آخر صفر با استفاده از چهار هزار دستگاه اتوبوس بین شهری از صبح یکشنبه از مشهد به مقاصد مختلف آغاز شد.

ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افرود: بر اساس پیش بینی ها امروز زائران با ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه های مسافربری مشهد روانه شهرهایشان شده و فردا نیز بقیه با سه هزار و ۵۰۰ اتوبوس به مقاصد خود عزیمت می کنند.

وی گفت: با ۱۱ استان به عنوان استان معین هماهنگی های لازم در خصوص انتقال زائران صورت گرفته و همه شرکتهای حمل و نقل استان نیز درگیر سرویس دهی در این روزها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی اظهار کرد: امسال هیچگونه افزایش قیمتی در بهای بلیت مسیرها اعمال نشده و زوار در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در پایانه های مسافربری امام رضا(ع)، معراج ، جاده ابریشم و کلات به مسئولان این پایانه ها مراجعه کنند.

نصری گفت: بر اساس برآوردها در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ۹ هزار سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری کرایه در مسیر مشهد انجام می شود که در مجموع از رشد جابه جایی مسافر با ناوگان عمومی جاده ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

بر اساس گزارش سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از ۱۶ تا ۲۷ آبان‌ماه ۹۷۷ هزار و ۸۲۷ مسافر از طریق چهار پایانه‌ مسافربری مشهد با ۳۴ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری جابه‌جا شده‌اند.

امسال بیش از ۳٫۵ میلیون زائر در ایام عزاداری دهه پایانی صفر به مشهد سفر کرده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches