×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز بازرسی و نظارت بر بازار شب عید

اقتصادتهران: فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر نظارت و بازرسی دقیق بازار ایام پایانی سال در سطح شهرستان ری افزود: این بازرسی و نظارت از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده است.

هدایت الله جمالی‌پور در گفتگو با ایسنا، افزود: تیم نظارت و بازرسی شهرستان از ابتدای اسفندماه ۹۵ در سطح بازار حضور یافته و با جدیت و حساسیت بالایی بر بازار عرضه اجناس از لحاظ قیمت، کیفیت و کمیت نظارت دارند.

وی با اشاره بر لزوم نظارت دقیق بر بازار ایام پایانی سال و ایجاد سهولت برای شهروندان در تاین مایحتاج این ایام افزود: در بازرسی‌ها با متخلفان به شدت و بدون ملاحظه برخورد خواهد شد. در بازرسی‌ها صرفا برخورد با متخلفان ملاک عمل نیست بلکه فروشندگانی که رعایت انصاف و اخلاق در فروش اجناس را داشته باشند مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تشویق و تقدیر از فروشندگان اجناس به منظور هدایت جامعه به سوی عمل خیر انجام می شود. به منظور فراهم کردن فضایی مفرح، آرام و نشاط‌آور در ایام نوروز با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

وی ایجاد فضایی نشاط‌آور در ایام نوروز را بسیار مهم و اساسی برشمرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، رضایتمندی مردم در ایام عید کمک شایانی به مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات خواهد کرد.

معاون استاندار تهران از ورود تصفیه خانه شهرک صنعتی شمس‌آباد به مدار خبر داد و افزود: یک مسئله مهم در مورد این شهرک صنعتی، تصفیه خانه آن است که هم در طرح توسعه آن دیده شده و هم تجهیزات آن آماده است و با ورود این تصفیه خانه به مدار، مشکل فضای سبز این شهرک برطرف خواهد شد که امیدواریم در آینده نزدیک امکان بهره‌گیری از این تصفیه خانه فراهم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches