×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آشنایی با فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران

اقتصادتهران: صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران پس از اخذ مجوز تاسیس در آذرماه ۱۳۹۲ از بانک مرکزی و آگهی از اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، فعالیت خود را در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور، قانون عملیات بانکی بدون ربا، مصوبات شورای پول و اعتبار بخشنامه و دستور‌العمل‌‌های بانک مرکزی آغاز نمود به طوری که این صندوق در حال حاضر با گسترده‌ترین شبکه صندوق قرض‌الحسنه کشور، پیشرو در ارائه سرویس‌های و خدمات قرض‌الحسنه به شیوه‌های نوین در صنعت بانکداری است.

ارائه خدمات بانکی قرض‌الحسنه برای رفع احتیاجات ضروری و تقویت اقتصاد روستایی به عنوان پایگاه اقتصادی روستا، اشتغالزایی به ویژه در مناطق محروم و روستایی و کمک به افزایش در‌آمد آن‌ها از مهم‌ترین اهداف صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران به شمار می‌رود.

این درحالی است که افزایش سرعت در ارائه خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی آنلاین، گرایش به سوی بانکداری الکترونیکی و استفاده بهینه از نیروی انسانی و نیز تمرکز زدایی و تفویض اختیار در راستای تسریع در ارائه خدمات از در کناز تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری از مهم‌ترین اهداف این صندوق است.

فعالیت‌های صندوق:

* افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه

* افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز عادی

* حساب‌های قرض‌الحسنه تامین مالی خرد

موارد اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه

*کمک هزینه درمان بیماری

*کمک هزینه خرید لوازم خانگی

*کمک هزینه تحصیلی

* کمک هزینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی

*اشتغالزایی شامل تامین وسایل تولیدکننده و ابزار و سایر امکانات لازم برای ایجاد کار جهت اشخاص حقیقی یا شرکت‌های تعاونی

خدمات بانکداری اینترنی صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران

*مشاهده جزییات سپرده

*مشاهده صورتحساب سپرده‌ها

*انتقال وجه بین سپرده‌های خود

*انتقال وجه به سپرده‌ها دیگر

گفتنی است افرادی که به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران تمایل دارند می‌توانند با ورود به سامانه بانکداری اینترنتی با نام کاربری و رمز عبور جهت دریافت رمز به نزدیک‌ترین شعبه صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران مراجعه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches