×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آسفالت معابر منطقه ۱۴ از مرز ۵۷ هزار تن عبور کرد

اقتصادتهران: امیر یزدی شهردار منطقه۱۴ از اجرای عملیات مناسب سازی معابر و شریان های عبوری منطقه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی در این بخش از پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، یزدی گفت: با استمرار اجرای طرح نهضت آسفالت و در راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران، مناسب سازی معابر و شریان های عبوری این منطقه درحال انجام است.

وی گفت: در این راستا و با انجام فعالیت های عمرانی تاکنون بیش از ۵۷ هزار تن آسفالت برای پیاده روسازی و مناسب سازی محورهای منطقه صرف شده است.

یزدی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ریزی و لکه‌گیری در محورهایی چون ارجمندی، محلاتی، علامه امینی، ابوذر و… افزود: این عملیات در محورها و نقاط پیش بینی شده در قالب آسفالت دستی و مکانیزه با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محلات همچنین عملیات جدول گذاری، تعویض جداول فرسوده و غیر استاندارد، تکمیل نواقص معابر شهری و لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر انجام می شود.

شهردار منطقه۱۴ یاداور شد: تلاش می شود تا در مدت باقی مانده از سال جاری با پشتکار و تلاش شبانه نیروهای معاونت فنی و عمرانی معابر و بزرگراه های منطقه مناسب سازی و رضایت شهروندان حاصل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches